Download Free Designs http://bigtheme.net/ Free Websites Templates

tel2+48 22 729 40 04
rekrutacja@pi-on.pl

clock2342Godziny otwarcia
Pn - Pt 8:00 - 16:00

Telefoniczny Konsultant Klienta. nr ref: 3-JT-Kraków

Wymagania:

  • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności- warunek konieczny
  • dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym)
  • dobra organizacja pracy
  • wykształcenie: minimum średnie
  • predyspozycje do pracy głosem (dobry słuch i wymowa, wysoka kultura osobista oraz komunikatywność)
  • znajomość obsługi komputera, programu MS Word, przeglądarki internetowej oraz umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
  • mile widziane: doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta

 Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie)
  • umowę o pracę
  • pełny etat (bez nadgodzin i pracy na zmiany nocne)
  • korzystanie z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji (dofinansowanie do leków, itp.)
  • przygotowanie i wdrożenie do pracy na wskazanym stanowisku
  • opiekę i wsparcie Koordynatora

Obowiązki:

  • telefoniczna obsługa Klientów Firmy (sprzedaż produktów i usług)
  • dbanie o pozytywne relacje z Klientami
  • praca siedząca przy monitorze z wykorzystaniem mikrosłuchawek

 

Miejsce pracy: Szczecin – Contact Center operatora sieci komórkowej i stacjonarnej

 

Dokumenty prosimy nadsyłać na adres rekrutacja@pi-on.pl wpisując nr referencyjny w temacie wiadomości.

Do zgłoszeń prosimy o dopisywanie aktualnie obowiązującej klauzuli przetwarzania danych osobowych.