Stanowisko: Pracownik punktu obsługi klienta do hipermarketu spożywczego
Lokalizacja: Gliwice
- obsługa klientów
- wystawianie faktur, korekt
- obsługa urządzeń: komputer, drukarka, skaner
- współpraca z pozostałymi działami w firmie
- Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego
- orzeczenie o niepełnosprawności
- książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych
- mile widziane doświadczenie w handlu
- dobra organizacja pracy
- odpowiedzialność Inicjatywa i zaangażowanie w pracę
- umiejętność pracy w zespole
- stałą pracę (umowa o pracę)
- warunki pracy zgodne z normami obowiązującymi w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
- 5 dni w tygodniu, bez pracy na zmiany nocne
- korzystanie z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji (dofinansowanie do leków, itp.)
- pakiet Luxmed
- przygotowanie do pracy na uzgodnionym stanowisku
- opiekę, pomoc i współdziałanie Koordynatora
Jeśli jesteś zainteresowany tym stanowiskiem pracy, skontaktuj się z nami poprzez link podany w formularzu „ APLIKUJ” oraz prześlij swoją kandydaturę.
Aby mieć pewność, że Twoja aplikacja zostanie rozpatrzona, nie zapomnij również o umieszczeniu w aplikacji aktualnej klauzuli dotyczącej skorzystania z Twojego CV w tym lub przyszłych procesach rekrutacyjnych.