Gliwice – Pracownik punktu obsługi klienta do hipermarketu spożywczego

Stanowisko: Pracownik punktu obsługi klienta do hipermarketu spożywczego
Lokalizacja: Gliwice

  • obsługa klientów
  • wystawianie faktur, korekt
  • obsługa urządzeń: komputer, drukarka, skaner
  • współpraca z pozostałymi działami w firmie
  • Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego

  • orzeczenie o niepełnosprawności
  • książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych
  • mile widziane doświadczenie w handlu
  • dobra organizacja pracy
  • odpowiedzialność Inicjatywa i zaangażowanie w pracę
  • umiejętność pracy w zespole

  • stałą pracę (umowa o pracę)
  • warunki pracy zgodne z normami obowiązującymi w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • 5 dni w tygodniu, bez pracy na zmiany nocne
  • korzystanie z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji (dofinansowanie do leków, itp.)
  • pakiet Luxmed
  • przygotowanie do pracy na uzgodnionym stanowisku
  • opiekę, pomoc i współdziałanie Koordynatora

Jeśli jesteś zainteresowany tym stanowiskiem pracy, skontaktuj się z nami poprzez link podany w formularzu „ APLIKUJ” oraz prześlij swoją kandydaturę.

Aby mieć pewność, że Twoja aplikacja zostanie rozpatrzona, nie zapomnij również o umieszczeniu w aplikacji aktualnej klauzuli dotyczącej skorzystania z Twojego CV w tym lub przyszłych procesach rekrutacyjnych.